مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-26اقتصادي

 طلاهایم را برای حضور در المپیک فروختم/ مسیری که با ادامه تحصیل هموارتر می شود


من برای المپیک برزیل خیلی تلاش کرده بودم و گفتم هر طور که شده باید در این دوره از مسابقات شرکت کنم اینطور بود که با  وام، قرض و فروش طلاهایم لباسی به ارزش 25 میلیون و تفنگی به مبلغ 90 میلیون تومان را خریدم؛ - ایسنا/گلستان من برای المپیک برزیل خیلی تلاش کرده بودم و گفتم هر طور که شده باید در این دوره از مسابقات شرکت کنم اینطور بود که با  وام، قرض و فروش طلاهایم لباسی به ارزش 25 میلیون و تفنگی به مبلغ 90 میلیون تومان را خریدم؛ امروز برای رسیدن به قله های افتخار باید ادامه تحصیل بدهم که شرایطش در گرگان برایم فراهم نشده است.

زهرا متولد 1368 در گرگان است، ته تغاری خانواده ای با هفت خواهر و برادر؛ فقط اوست که مشکل شنوایی دارد و می ­گوید در یک سالگی بخاطر تب ولرز ناشنوا شده اما بعدها با سمعک تقریبا تا 70 درصد شنوایی اش را به دست آورده و توانسته است به قدری که برای دیگران قابل فهم باشد صحبت کند.

سال 95 اولین رویا رویی اش با رشته ورزشی تیراندازی را داشته و با پشتکار و علاقه در مسابقات ملی و بین المللی صاحب مقام شده است.

او می­ گوید هم اکنون در حال آمادگی برای مسابقات کشوری است که حدودا دو ماه دیگر در تهران برگزار می­ شود؛ زهرا به غیر از سالهای کرونا از سال 95 در همه مسابقات کشوری شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 طلاهایم را برای حضور در المپیک فروختم/ مسیری که با ادامه تحصیل هموارتر می شود

 طلاهایم را برای حضور در المپیک فروختم/ مسیری که با ادامه تحصیل هموارتر می شود